Czy telewizja internetowa wyprze tradycyjną?

Internet zamiast tradycyjnej telewizji – to coraz częstsze rozwiązanie. Czy jednak jest dla każdego? I co tak naprawdę kryję się pod tym hasłem, wielu osobom wciąż kojarzącym się z jedynie z oglądaniem pirackich filmów i seriali?

Sprzedaż omnichannel a systemy ERP

Nie jest sztuką stworzyć produkt czy usługę, prawdziwym wyzwaniem jest ich wprowadzenie na rynek i skuteczna sprzedaż. Dlatego tak ważny jest kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami za pomocą wszelkich możliwych narzędzi i kanałów komunikacji. Tym właśnie jest sprzedaż omnichannel, czyli wielokanałowa – obsługa klientów za pomocą różnorakich kanałów komunikacji, od tradycyjnych, po nowoczesne. Taką mnogość narzędzi mogą integrować w jeden, sprawny instrument marketingowy tylko systemy informatyczne.

Aplikacje mobilne w nowoczesnym przedsiębiorstwie

Wielu właścicieli firm zastanawia się, co zrobić i jakie innowacje wdrożyć, aby ich firmy działały prężnie, były konkurencyjne i innowacyjne. Oczywiście nie jest to łatwe, tym bardziej, że wymagania klientów są naprawdę bardzo wysokie. Jedną z recept na sukces we współczesnym biznesie są prężnie rozwijające się technologie mobilne. Ich znacznie oraz popularność wzrastają z każdym dniem!

Wszystko o usłudze POWERPOST

Obsługa bieżącej korespondencji wymaga sporego nakładu pracy, szczególnie w przypadku dużych i średnich przedsiębiorstw. Obieg dokumentów wymaganych w formie papierowej nastręczał licznych trudności i zmuszał do korzystania z mało atrakcyjnej oferty rynku usług pocztowych i kurierskich. Czy istnieje ekonomiczna, bezpieczna i wygodna alternatywa dla tego złożonego procesu?

Sposób działania agencji reklamowej

Prowadzenie własnej działalności to dzisiaj ogromne wyzwanie. Duża konkurencja oraz dostępność produktów i towarów sprawiają, że bardzo łatwo zniknąć na konkurencyjnym rynku. Dlatego rozsądna i świadoma polityka marketingowa powinna stanowić podstawę działalności każdego biznesu. Nie da się prowadzić biznesu bez kreatywnej reklamy opartej na nowoczesnych standardach, zainteresowaniu klienta swoją ofertą w nietuzinkowy i efektowny sposób – to nie takie łatwe zadanie. Co zrobić, żeby firma stała się wyjątkowa na tle setek podobnych, działających przedsiębiorstw? Koniecznym rozwiązaniem tych problemów może być zatrudnienie profesjonalnej agencji doradztwa i reklamy. Czym dokładnie zajmują się fachowcy od reklamy?

adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej

Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje adblast. Innowacyjna platforma debiutuje na polskim rynku od października tego roku.

Stwórz kampanię klienta w przy użyciu jednego narzędzia. SocialOn dla branży e-commerce

W branży marketingu online konsekwentnie mamy do czynienia z irytującym trendem. Klienci wyobrażają sobie, że stworzenie dla nich kampanii jest kwestią równie skomplikowaną, jak podrapanie się za uchem, i analogicznie do tego próbują wyceniać swoje oczekiwania. „Pan mi zrobi kampanię na Facebooku, może wrzucimy kilka tekstów na portale, zostawimy z 200 komentarzy na różnych blogach,, no i oczywiście AdWords, tak musi być AdWords, bo ja, wie pan, nie chcę czekać na wyniki pozycjonowania i muszę od razu być w TOP 3. W 1500 netto się zmieścimy?”

Czym są darmowe skanery online?

Komputer to urządzenie, które posiada dzisiaj niemal każdy z nas. Większości Polaków trudno sobie wyobrazić wieczór bez komputera, bez dostępu do Internetu i czatów ze znajomymi na portalach społecznościowych czy oglądania filmików na jednym z przeznaczonych do tego portali. W świecie wirtualnym, podobnie jak w realnym czyha na nas masa zagrożeń, które płyną z wielu stron.