Opublikowano:: wt, Lis 4th, 2014
Firma | Przez gazeta

Tradycyjne metody promocji firmy

Wiele firm będących dopiero w fazie rozwoju poszukuje skutecznych sposobów na promocję. Za główne medium służące do rozpowszechniania reklamy uważa się dziś internet. Jednak aby spotęgować efekt marketingowy warto też sięgnąć do tradycyjnych metod.

Co obok działań internetowych?

Z uwagi na kolosalną liczbę osób, które codziennie spędzają mnóstwo czasu w sieci, internet wydaje się idealnym medium, które może służyć pozyskiwaniu klienta. Tak też jest w istocie. Pozycjonowanie witryny firmowej, akcje promocyjne na portalach społecznościowych,  reklama Google, sieciowy marketing szeptany – wszystkie te narzędzia plus kilka innych, mogą przynieść znakomite rezultaty sprzedażowe.

Ukierunkowanie działań marketingowych tylko na internet nie jest dobrym rozwiązaniem. Warto choćby w małym stopniu promować się także w tradycyjny sposób. Gadżety reklamowe z nadrukiem stanowiącym logo firmy są przykładem starej, aczkolwiek bardzo dobrej metody na budowanie marki i pozyskiwanie klienta. Artykuły promocyjne występują w wielu różnych formach i używane są na kilka różnych sposobów – jedne stanowią upominki dla kontrahentów, kolejne są wykorzystywane na akcjach promocyjnych, jeszcze inne mają za zadanie podnieść renomę firmy.

Zalety gadżetów reklamowych

Głównym atutem produktów reklamowych jest to, iż w ten sposób rozpowszechniamy nasz znak firmowy. Najczęściej są to przedmioty codziennego użytku, więc zarówno osoba, która jest posiadaczem takiego gadżetu reklamowego z nadrukiem, jak i osoby wokół, cały czas mają do czynienia z naszym logotypem. W ten sposób utrwala się on w świadomości innych.

Kolejną dobrą stroną produktów reklamowych jest ich użyteczność. Długopis, notes, smycz, torba zakupowa, kubek, by wymieniać dalej. Wszystkie te rzeczy są praktyczne i powszechnie używane w czasie codziennych zajęć. Zatem inwestując w gadżety reklamowe z nadrukiem, możemy mieć pewność, że nie trafią do szuflady, lecz będą miały swoje zastosowanie. Nie bez znaczenia jest również cena tego rodzaju przedmiotów. Większość gadżetów reklamowych z nadrukiem firmowym to rzeczy niedrogie. W ten sposób możemy niskim kosztem obdarować atrakcyjnymi, praktycznymi przedmiotami nawet sporą grupę osób.

Artykuły sygnowane naszym logo, mają też tę zaletę, iż podnoszą wartość firmy w oczach klientów. Przedsiębiorstwo, które posiada własne gadżety i materiały drukowane opatrzone znakiem firmowym jest bardziej wiarygodne, stwarza wrażenie fachowego i dbającego o potrzeby klienta.

Jakie gadżety wybierać?

Spośród materiałów promocyjnych, jakie warto mieć w swojej firmie, na pewno można wymienić katalogi, broszury i ulotki prezentujące ofertę firmy. Jeśli zaś chodzi o same gadżety reklamowe z nadrukiem, które moglibyśmy rozdawać klientom oraz wykorzystywać na akcjach promocyjnych, tu mamy bardzo duże możliwości wyboru.

Jeśli chcemy trafić do jakiejś konkretnej branży, warto używać gadżetów bezpośrednio do niej nawiązujących. Jeśli zaś mamy zamiar obdarować dużą ilość osób na promocji w centrum handlowym lub na targach, wybierzmy drobną, ale i gustowną rzecz. Jeśli  szukamy przedmiotów z wyższej półki dla ważnych klientów, powinny to być gadżety wyróżniające się elegancją, a zarazem przydatnością.

Autor artykułu
Artykuł został przygotowany we współpracy z firmą Gift Design

Skomentuj artykuł

UWAGA: Komentarze obraźliwe i spam, nie będą zatwierdzane.