Opublikowano:: śr, Sie 12th, 2015
Firma | Przez gazeta

T-shirt jako świetny pomysł na reklamę firmy!

W dzisiejszych czasach każda forma reklamy, jeśli skuteczna, jest dobra. Nie ma różnicy to, czy są to długopisy z nadrukiem z nazwą firmy, firmowe kalendarze czy koszulki z logo. Ważne jest jedno – ich skuteczność.

Współczesna reklama

Form współczesnej reklamy, która właściwie ciągle się rozwija, jest dużo. Jakiś czas temu było na przykład głośno o samochodach z głośnikami na dachach, reklamujących kredyty czy koncerty gwiazd w lokalnych klubach. Mało kto wie, że taka forma reklamy, według ustawy o ochronie środowiska, jest tak naprawdę nielegalna.

W dzisiejszych czasach reklamy widzimy wszędzie – w telewizji, na billboardach, na ulotkach rozdawanych na ulicach czy nawet specjalnie do tego celu przygotowanych przyczepach, przypiętych do samochodów. Taką formą reklamy są również koszulki z nadrukiem, oferowane przez arprint.com.pl.

T-shirt reklamowy

Nie trzeba wyjaśniać, że koszulki, na których umieszczane są treści marketingowe, mają za zadanie przyciągnąć klientów. Koszulka tego typu może występować na przykład w formie t-shirtu lub tradycyjnej koszulki polo. Bardzo często spotyka się takie t-shirty, które mają tylko logo firmy wyhaftowane lub nadrukowane na piersi. Są również takie, które pochwalić się mogą bardziej oryginalnym i wymyślnym projektem. Tak naprawdę to w jakiej formie na koszulce wystąpi nazwa firmy czy jej logo, zależy tylko od nas. Jeśli nasze przedsiębiorstwo angażuje się chociażby w imprezy kulturalne, możemy popuścić wodze fantazji i na przykład zlecić wykonanie przykuwającego projektu grafikowi, ale gdy jesteśmy przedstawicielami bardziej tradycyjnej firmy, jej nazwa na piersi oraz na przykład logo na plecach zdecydowanie wystarczy.

T-shirt

 

Koszulki reklamowe mają duży potencjał. Te oferowane przez ARprint wykonane są z wysokiej jakości materiałów i powstają przy zastosowaniu najlepszych, nowoczesnych maszyn poligraficznych. Ponadto, można wykonać nadruk na koszulkach w dowolnym miejscu oprócz ściągaczy i szwów w odległości min. 30 mm od nich, w formatach od A-6 do A-3. Jest to bardzo duża i dobrze widoczna forma nadruku. T-shirty idealnie sprawdzają się podczas różnego rodzaju kampanii reklamowych, ale również w czasie eventów czy koncertów. Dodatkowo, taka forma ubioru zawsze jest chętnie zakładana, więc nawet jeśli kampania się skończy, my wciąż będziemy widywać na ulicach ludzi w „naszych” koszulkach, co na pewno zwróci uwagę większej liczby osób.

Wiele firm odzieżowych na nadruku umieszcza swoją nazwę. Nie jest to tradycyjna forma reklamy, ale może być za nią uważana, ponieważ spełnia jej funkcję – nazwa na koszulce jest widoczna, przez co ludzie zwracają na nią uwagę. Przy takich działaniach lepiej jednak uważać, bowiem koszulki, które są dostępne w sklepach, a posiadają duże logo producenta, nie cieszą się zbyt dużą popularnością. Jeśli chcemy, aby reklamująca naszą firmę koszulka była efektywna, musimy przede wszystkim zadbać o druk dobrej jakości, ale również o ciekawy projekt, na który przechodnie na ulicach będą zwracać uwagę.

Skomentuj artykuł

UWAGA: Komentarze obraźliwe i spam, nie będą zatwierdzane.