Opublikowano:: pt, Paź 16th, 2015

Plac zabaw przy galerii handlowej

Projektując duże centrum handlowe, wielki supermarket czy nawet niewielki pasaż handlowy warto jest zwrócić uwagę na potrzeby społeczeństwa żyjącego w najbliższej okolicy oraz potencjalnych klientów, którzy będą odwiedzać budowany kompleks. Jak wpłynąć na to, żeby znacznie zyskać w oczach mieszkańców danego osiedla, dzielnicy czy całego miasta? Jednym z najlepszych ruchów jest budowa placu zabaw. Dlaczego? Już wyjaśniamy!

W każdym projekcie ważnym dla miejskiej infrastruktury oraz społeczeństwa warto ująć element, który wpłynie nie tylko na poprawę wizerunku firmy, ale i całego miasta. Plac zabaw może mieć znaczący wpływ na poprawę wizerunku danego obiektu, a co za tym idzie na przyciągnięcie potencjalnych klientów odwiedzających dane miejsce.

Większość obiektów handlowych posiada wewnętrzne przedszkole czy miejsce, w którym za określoną kwotę można zostawić dziecko, aby dokonać zakupów. Jednak nie o takie miejsce nam chodzi. Plac zabaw wybudowany na terenie należącym do inwestora do strzał w dziesiątkę. Zamień 4-5 miejsc parkingowych na ogrodzony plac zabaw a zyskasz dużo. Być może nie przełoży się to na natychmiastowe zwiększenie zysków, jednak jest to chwyt, który będzie procentował z czasem. Ciężko jest ocenić, jak wielkie zyski pieniężny przyniesie inwestycja. Łatwo jednak zweryfikować to, że po tego typu inwestycji kompleks będzie kojarzyć się pozytywnie, a zatem rodzice, którzy odwiedzili wcześniej plac zabaw, myśląc „zakupy”, pomyślą tak naprawdę „zakupy w określonym miejscu” – Twoim centrum handlowym.

Być może wydaje się to abstrakcją, jednak na tym opierają się kampanie marketingowe i PR-owe. Przecież budowanie pozytywnego wizerunku towarzyszy kreowaniu określonej marki. Dlatego, jedni przeprowadzają ankiety, aby ułatwić życie mieszkańcom sąsiadującym z daną fabryką a inni wychodzą naprzeciw oczekiwaniom i sami dostosowują otoczenie do potrzeb klientów. Tak jest w przypadku placu zabaw, którego koszt jest nieporównywalnie mały z kosztem kampanii marketingowej. Mało tego, może on przynieść skutki, których trudno oczekiwać po zwykłych kampaniach wizerunkowych.

Odpowiednio dobrane urządzenia pokażą, że zależy Ci na dziecku z każdego przedziału wiekowego. Ogrodzenie, miękkie podłoże, monitoring – pozwolą zadbać o bezpieczeństwo dzieci bawiących się na placu. Ławki czy krzesła dadzą rodzicom chwile wytchnienia po ciężkim dniu. Obok, postaw budkę z kawą i lodami, u jeszcze bardziej ułatwisz życie spracowanym opiekunom. Dzieci ze smakiem zjedzą lody, a rodzice relaksując się, w trakcie opieki nad bawiącym się dzieckiem wypiją kawę, na którą zabrakło czas w ciągu dnia.

Kilka dobrych inwestycji w ogół Twojego obiektu, a z dużą łatwością pozyskasz rzeszę stałych odwiedzających, co pozwoli na regularne zyski oraz pozytywny wizerunek.

Pozdrawiamy, Freekids.pl

Skomentuj artykuł

UWAGA: Komentarze obraźliwe i spam, nie będą zatwierdzane.