Opublikowano:: wt, Gru 5th, 2017

Kiedy nie ma pieniędzy na social media, ale bardzo się chce

Jak zastąpić cały zespół jednym programem

Sieci społecznościowe osiągnęły taki poziom rozwoju, że stały się koniecznością dla firm o dowolnej wielkości. Faktycznie, brak konta na Facebooku i Instagramie to stracone kontakty i klienci, a zatem i stracone pieniądze. Nawet organizacje non-profit potrzebują widowni, więc również warto nie przegapić takiej obiecującej platformy, aby przyciągnąć widownię i komunikować się z nią.

Koszty social media są jak najbardziej akceptowalne dla dużych i znanych organizacji, ale mogą być po prostu zbyt wysokie dla małych i nowych firm. Dla małego gracza, który tworzy swoją obecność w sieciach społecznościowych, istniały dwa sposoby: albo robić wszystko samodzielnie popełniając błędy (tracąc cenny czas), albo poleganie na specjalistach (w ramach nie zawsze hojnego budżetu i bez gwarancji adekwatności). Ponadto zapotrzebowanie na specjalistów jest obecnie znacznie wyższe niż podaż. Wysokie prawdopodobieństwo, że ten specjalista do social media to wczorajszy uczeń (dobrze, jeśli wczorajszy).

I tutaj, wychodzą serwisy automatyzacji działań w mediach społecznych, spełniając większość funkcji. Zasadą udanej obecności w jakiejkolwiek sieci społecznej jest jakościowa treść z profesjonalnymi obrazami oraz dobrze przemyślanym planem publikacji, który uwzględnia interesy abonentów i optymalny czas ich umieszczania. Nie zapominaj o różnorodności prezentacji treści, aby nie stracić zainteresowania czytelników. Serwisy automatyzacji są skierowane na rozwiązanie tych problemów.

Zobaczmy, jak to działa, na przykładzie serwisu PublBox.

Plan publikacji

Doświadczony menadżer social media spędza 20-30 minut, aby stworzyć plan tygodniowy. Dla początkujących trwa to około godzinę, a czasami nawet więcej. Automatyczne generowanie planu treści trwa nie więcej niż minutę. Jako bonus – rekomendacje dotyczące tematów dotyczących treści i automatyczna publikacja utworzonych postów.

Pomysły na treść

Prawdopodobnie jednym z najczęstszych problemów w social media jest pisanie tekstów, gdy trzeba pisać, ale nie wiadomo o czym. Aby zwalczać to „szkodliwe” zjawisko, opracowano bazę danych zawierającą przykłady postów dla różnych dziedzin działalności, z gotowym tekstem i treścią graficzną.

Wizualne ozdobienie

Te zadania są rozwiązywane przez redaktora wyglądu. Jest to prosty edytor zdjęć online z obszerną kolekcją szablonów na różne tematy. Zamiast długich sporów z designerem, możesz uzyskać okładkę, awatar lub obraz do postu za pomocą kilku kliknięć.

Pozbycie się rutynowych zadań

Jedno centrum sterowania dla dowolnej liczby stron i grup popularnych sieci społecznościowych. Są one zgrupowane w projekty, a następnie przełączenie trwa kilka sekund, co już oszczędza czas.

A co najważniejsze – nie bój się sieci społecznych, zwłaszcza gdy większość Twoich zadań została już podjęta przez program.

PS : teraz działa oferta świąteczna i wypada kupić roczny pakiet START i PRO z 50% zniżką!

social media