Opublikowano:: wt, Lut 9th, 2016

Identyfikacja wizualna firmy

Promowanie usług lub produktów danej firmy nie należy do łatwych zadań. W dobie łatwego dostępu do informacji i Internetu, przedstawienie swojej oferty staje się coraz trudniejsze. Telewizja, radio oraz prasa również przeładowane są reklamami i wiadomościami promocyjnymi. Aby wyróżnić się z tłumu, nie wystarczy już oryginalnie zaprojektowana strona internetowa, wizytówki czy gadżety firmowe. Nie od dzisiaj wiadomo, że największą uwagę klientów przyciągają zdjęcia oraz nagrania. Nowym rozwiązaniem są filmy korporacyjne, które dają więcej możliwości.

5143584070_50f0317649_bProdukcja filmowa kojarzy się głównie z tworzeniem dzieł kinowych lub telewizyjnych. Obecnie jest coraz częściej wykorzystywana również w reklamie, czyli video marketingu. Do niedawna, z jednej strony filmy produkowano głównie dla telewizji czy na srebrne ekrany. Z drugiej, funkcjonowali samodzielni operatorzy, którzy dokumentowali różnego typy wydarzenia. W powstałej luce zaczęły pojawiać się firmy, oferujące nowy typ produkcji. Otwarte na potrzeby promocyjne przedsiębiorstw, którym zależy na pozytywnym wizerunku.

Coraz większą popularnością cieszą się filmy promocyjne, budujące odpowiednie postrzeganie danej firmy. To nie tylko spoty3863321108_62ec5b6c08_z reklamowe, przedstawiające nowy produkt lub usługę. Przedsiębiorcy korzystają z możliwości stworzenia obrazów pokazujących swoją działalność w sposób inny od dotychczas stosowanych. Przedstawienie procesu produkcji, wykonania usługi czy wnętrza firmy to kilka możliwości. Często przed kamerą stają przedstawiciele przedsiębiorstwa, aby przybliżyć klientowi postać, która stworzyła daną markę. Opowiadają o historii powstania firmy, przedstawiają swoje produkty lub usługi, a także mówią o planach na przyszłość. W ten sposób powstaje pewien rodzaj reklamy bardziej rzeczywistej i nienachalnej niż w telewizyjnej wersji, a jednocześnie zawierającej odpowiednią ilość ważnych treści. Firmy chętnie decydują się na sfilmowanie organizowanych przez nich akcji promocyjnych lub wydarzeń. Obrazy z wakacyjnej imprezy reklamowej na plaży czy przyjęcia dla przedstawicieli danej branży mogą być wykorzystywane w kolejnych kanałach przekazu jak telewizja czy Internet. To właśnie ten drugi rodzaj komunikacji jest obecnie najbardziej kluczowym elementem marketingu i na nim powinna być skupiona największa uwaga. Dlatego materiały wideo zamieszczone na stronie firmy czy portalach streamingowych mogą dodatkowo pomóc w odpowiedniej promocji.

Pozdrawiamy, 8image.pl

Skomentuj artykuł

UWAGA: Komentarze obraźliwe i spam, nie będą zatwierdzane.